Alt om bestilling hos oss
Alle kjøp i vår nettbutikk håndteres av betalingstjenesten Klarna. Laster du ned Klarna appen, har du full oversikt over dine kjøp og betalinger til enhver tid.
Har du spørsmål om din betaling, kontakter du Klarna direkte. Om spørsmålet gjelder varens funksjon/levering, kontakter du vår nettbutikkansvarlig.
Det sendes informasjon via sms og e-post med oppdateringer om din ordre. Vi sender normalt innen 24 timer regnet fra kl. 16.00 på din bestillingsdato (hverdager).
Vi sender våre nettordre med My Pack, til Postnord utleveringssteder. Dersom ordren er av stort volum, kan den sendes på pall med hjemkjøring. Du vil motta sms og mail fra transportøren, med link for å avtale ønsket tid for levering. Hvis du har valgt å hente selv ved vårt lager i Fredrikstad, vil du motta en e-post med nærmere beskjed når varene er klare for henting.
Bytte av postkasselås:
Hvis du har bestilt bytte av postkaselås, vil vår montør vil ringe for å avtale tidspunkt for låsbyttet. Når avtalen er gjort, vil du kunne motta beskjed om at ‘varen er sendt’. Dette betyr bare at bestillingen er aktiv, og at montøren har notert avtalen. Det sendes ikke lås til deg - denne tar montøren med seg.
Varen(e) må undersøkes for eventuelle skader ved henting eller senest innen 4 timer fra varene er hentet/levert, for at en reklamasjonssak kan opprettes. Skader meldes direkte til transportør, før du tar kontakt med oss. Du vil motta et svar som du sender til oss, med beskjed om transportskade, samt bilder, så kan vi sende ny vare og behandle saken videre med transportør. Behold varen og emballasjen til saken er ferdig behandlet.
- Avbestilling: Send oss beskjed på e-post netthandel@stansefabrikken.no , og lag en ny bestilling med varene du ønsker, i nettbutikken.
- Endring: Ønsker du varene, men trenger færre enn du har bestilt, kan du sende en e-post til netthandel@stansefabrikken.no med beskjed om varens navn, og antallet som skal trekkes fra. Dette må skje snarest, og innen varen er sendt.